Arató Viktória

Arató Viktória

Virtuális asszisztens – Általános, pénzügyi és HR-adminisztráció magyar és német nyelven

Bemutatkozás

Szia! Arató Viktória vagyok, közgazdász végzettségű, több mint tíz év tapasztalattal rendelkező virtuális asszisztens.
Pályám során magyar és német nyelvű HR- és adminisztrációs feladatok széles körét láttam el – a bérszámfejtés előkészítésétől kezdve a munkaszerződések kezelésén és elektronikus ügyintézésen át a hivatalos levelezésig.

Célom, hogy megbízható, precíz és hatékony támogatást nyújtsak egyéni vállalkozóknak és KKV-knak, hogy ők nyugodtan koncentrálhassanak vállalkozásuk növekedésére, miközben én gondoskodom a háttérfolyamatok zökkenőmentes működéséről.

Szakmai fókusz

Virtuális asszisztensként az általános, pénzügyi és HR-adminisztrációban támogatom partnereimet.
Erősségem a precizitás, a rendszerezett gondolkodás és a nyelvek közötti könnyed váltás – magyar és német nyelven egyaránt.

Tapasztalataim közé tartozik:

  • adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása,

  • bérszámfejtés és könyvelés előkészítése,

  • munkavállalók belépésével és kilépésével kapcsolatos ügyintézés,

  • munkaszerződések, jelenléti ívek, szabadságok nyilvántartása,

  • hivatalos levelek írása, elektronikus ügyintézés,

  • német nyelvű fordítás,

  • kapcsolattartás ügyfelekkel e-mailben és telefonon.

Szolgáltatások

  • Általános adminisztráció magyar és német nyelven

  • Pénzügyi adminisztráció, könyvelés előkészítése

  • HR-adminisztráció: beléptetés, kiléptetés, munkaszerződések, szabadságok nyilvántartása

  • Hivatalos levelezés és elektronikus ügyintézés

  • Ügyfélkapcsolatok kezelése (e-mail, telefon)

  • Fordítás német nyelven

Amiért érdemes velem dolgozni

  • Több mint tíz év tapasztalat magyar és német nyelvű adminisztrációban

  • Szakmai háttér közgazdászként

  • Rendszerezett, átlátható folyamatokat alakítok ki

  • Megbízható, pontos és diszkrét munkavégzés


Szabad kapacitásom

Hetente 10–20 óra szabad kapacitásom van új projektekhez. Hosszú és rövid távon is megbízható segítség lehetek számodra. 


Ismerj meg itt

Példa egy sikeres projektemre

Legutóbbi munkahelyemen egy több évre visszanyúló, kiterjedt ellenőrzés dokumentációját kellett összeállítanom.
A projekt során több száz oldalnyi anyagot rendszereztem és állítottam össze teljes körűen, amelyet a hatóság is maradéktalanul elfogadott. Ez az eredmény megerősített abban, hogy a precizitás és a kitartás mindig meghozza gyümölcsét.

Céljaim a következő időszakban

Szeretnék új ügyfelekkel együtt dolgozni, hosszú távú együttműködésekben és projektekben egyaránt.
Fontos számomra, hogy olyan partnereket találjak, akik értékelik a precíz, megbízható munkát, és közösen teremtsünk értéket.

Munkastílusom

Megbízható, precíz és hatékony munkavégzés jellemez.
Mindig tartom a határidőket, kommunikációm kedves, de határozott és lényegre törő.
Fontosnak tartom, hogy csak olyan feladatot vállaljak el, amelyhez valóban van kompetenciám és elegendő időm – így tudom biztosítani az állandó minőséget.


Hogyan szeretném, hogy rám emlékezzenek?

Úgy, mint egy olyan asszisztensre, aki mindig pontos, megbízható, és akire nyugodtan rá lehet bízni a vállalkozás adminisztrációját.


Ha szeretnél velem együtt dolgozni, írj e-mailt, keress a közösségi oldalakon vagy kattints a lenti gombra, és máris visszakerülsz az ügyféloldalra, ahol megrendelheted a szolgáltatásaimat. – és beszéljünk arról, hogyan tudom segíteni a vállalkozásodat!