GYIK - Gyakori kérdések

Vásárlás & fizetés

1. Hogyan tudok rendelni a weboldalon?
A kiválasztott termék(ek)et a "Kosárba" gombra kattintva teheted be, majd a pénztár oldalon véglegesítheted a vásárlást.

2. Milyen fizetési módok érhetők el?
Jelenleg az alábbi fizetési módokat fogadom el: bankkártya (Barion/Stripe/PayPal), vagy előre utalás (részletek a visszaigazoló e-mailben).

3. Kapok számlát a vásárlásról?
Igen, minden vásárlás után elektronikus számlát küldök a megadott e-mail címedre, a Számlázz.hu rendszerén keresztül.

Digitális termékek (e-book, sablonok, PDF-ek stb.)

4. Mikor kapom meg a digitális terméket?
A sikeres fizetés után szinte azonnal megkapod e-mailben a letöltési linket, vagy a rendelés végén megjelenik a letöltési oldal. Amennyiben a megrendelés után 2-órával még nem érkezett meg az email - keress bizalommal a feltűntetett elérhetőségeim egyikén. 

5. Meddig tölthetem le a terméket?
A vásárlás után akárhányszor letöltheted, örökös hozzáférésed lesz. 
Canva link esetén a link nem szerkeszthető - Másolatot kell készítened róla, hogy szerkeszthesd. 

6. A digitális termékeket megoszthatom másokkal?
Nem. A megvásárolt digitális tartalmak kizárólag saját használatra szólnak, a megosztásuk, továbbküldésük vagy értékesítésük tilos.

Konzultációk, szolgáltatások

7. Hogyan tudok időpontot foglalni konzultációra?
Az időpontfoglaló oldalon tudsz választani a szabad időpontok közül. A foglalás fizetéssel együtt válik érvényessé.

8. Lemondhatom az időpontot?
Igen, de legkésőbb 24 órával az időpont előtt. Későbbi lemondás vagy meg nem jelenés esetén a díjat nem áll módomban visszatéríteni.

9. Mi történik, ha technikai probléma van a konzultáció idején?
Ilyen esetben új időpontot egyeztetünk díjmentesen.

Elállás, visszatérítés

10. Vissza tudom kérni a pénzemet, ha nem vagyok elégedett?
Digitális termékek esetén az elállási jog nem illeti meg a vásárlót, ha a letöltés vagy teljesítés megkezdődött. Ha technikai probléma merül fel, természetesen segítek!

11. Elállhatok a konzultációs szolgáltatástól?
Igen, ha még nem kezdődött meg a szolgáltatás. A lemondás feltételeit az ÁSZF-ben találod.

Adatkezelés & biztonság

12. Biztonságban vannak az adataim?
Igen, az adatokat a GDPR szerint kezelem, az adatkezelési tájékoztatóban minden részletesen szerepel.

13. Hírlevélre feliratkozás után mennyi e-mailt fogok kapni?
Csak akkor küldök e-mailt, ha értékes tartalmat vagy ajánlatot szeretnék megosztani. Nem küldök spamet, és bármikor leiratkozhatsz.

Egyéb

14. Működik ez akkor is, ha kezdő vagyok / nincs tapasztalatom?
Igen! A termékeim és szolgáltatásaim úgy készülnek, hogy bárki hasznosítani tudja őket – akár teljesen kezdőként is.

15. Van lehetőség egyedi igényre / személyre szabott segítségre?
Igen, konzultáció keretében tudunk rólad és az elképzeléseidről beszélni, és testreszabott megoldásokat találni.