Horváth Anna Patrícia

Horváth Anna Patrícia 

Bemutatkozás

Szia! Horváth Anna vagyok, a te megbízható és precíz jövendőbeli jobbkezed.
Hiszem, hogy minden sikeres vállalkozás mögött ott áll valaki, aki csendben rendet tart a háttérben – és pontosan ebben tudok segíteni neked. Legyen szó e-mailek kezeléséről, naptárad rendszerezéséről, ügyfeleid támogatásáról vagy bármilyen adminisztratív feladatról, rám mindig számíthatsz. Célom, hogy több időd maradjon arra, amit igazán szeretsz csinálni, miközben én gondoskodom a háttérfolyamatok gördülékeny működéséről.

Szakmai fókusz

Virtuális asszisztensként az ügyfélkapcsolatok, adminisztráció és értékesítés területén dolgozom. Erősségem a precíz, rendszerezett adminisztratív munka, amit mindig pontosság és maximális odafigyelés jellemez. Ügyfélkapcsolatok terén multinacionális környezetben szereztem széleskörű tapasztalatot, ahol a tréningeken tanultakat a gyakorlatban is sikeresen alkalmaztam.

Szolgáltatások

  • Ügyfélkapcsolatok kezelése (e-mailben, telefonon, webes felületeken – nem call center jellegű)

  • Adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása

  • Értékesítést támogató háttérfeladatok

  • Fordítás angol–magyar nyelven

  • Naptárkezelés, időpont-szervezés

  • Toborzási szolgáltatások

  • Folyamatok digitalizálása és rendszerezése

Munkastílusom

Precíz, pontos, modern szemléletű – egy igazi Gen-Z jobbkéz, aki megoldásokat hoz, nem kifogásokat.

Mottóm:
"Ha fennakadásba ütközünk, nem kifogást keresünk, hanem megoldást."

Amiért érdemes velem dolgozni

  • Megbízható és rugalmas támogatást nyújtok.

  • Olyan asszisztens vagyok, aki "mindent IS" megold.

  • Csak távmunkából dolgozom, főként hosszútávú együttműködéseket keresek, de nyitott vagyok projekt alapú munkákra is.


Szabad kapacitásom

Most körülbelül heti 20 órám szabad még, így szívesen vállalok új feladatokat. Ha hosszú távon keresel megbízható segítséget, vagy csak egy projekt erejéig van szükséged rám, nyugodtan keress meg! 


Ismerj meg itt

Példa egy sikeres projektemre

Amikor jelenlegi partneremmel elkezdtünk együtt dolgozni, egy igazi irodai káosz fogadott: papírhalmok, rendezetlen mappák, aláírásra váró dokumentumok és tele papírdarálók. Már az első héten megállapodtunk, hogy ezen változtatni fogok. Kevesebb, mint fél év alatt sikerült a munkafolyamatok 90%-át digitalizálnom, amivel csökkent a papírmunka, a rendezetlenség, és létrejött egy átlátható, kiegyensúlyozott rendszer. Ezzel párhuzamosan felépítettem egy teljes vállalatirányítási rendszert, amelybe az adatok 99%-át önállóan vittem fel és rendszereztem. Augusztus elejére a partneremnek már csak folytatnia kellett a napi feladatait – sokkal hatékonyabban és átláthatóbban, mint korábban.

Megbízhatóság és sikeresség számomra

A megbízhatóság alapja mindig az őszinteség. Együttműködés során a maximális nyíltság és a kölcsönös tisztelet az a bázis, amire építeni lehet.
A sikerességhez pedig nyitottság és rugalmasság szükséges: így tudunk lehetőséget látni ott, ahol mások problémát.

Céljaim a következő 6–12 hónapban

Szeretném, ha minden partnerem megbízható társra tekintene bennem. Célom, hogy olyan ügyfelekkel dolgozzak együtt, akikkel közös a látásmódunk, és együtt haladjunk előre a céljaink felé. Legyen szó hosszútávú együttműködésről vagy projektmunkáról, az a legfontosabb számomra, hogy közösen értéket teremtsünk.


Hogyan szeretném, hogy rám emlékezzenek?

Úgy, mint arra az asszisztensre, aki mindent IS megold – megbízható, rugalmas, mindig a megoldást keresi, és valóban leveszi a terhet a válladról.


Kapcsolat: anna.horvath2001@gmail.com
Telefonszám: +36205567121

Ha szeretnél velem együtt dolgozni, hívj, írj nekem e-mailt, vagy kattints a lenti gombra, és máris visszakerülsz az ügyféloldalra, ahol megrendelheted a szolgáltatásaimat.