Havidíjas Ügyfélszolgálati és Adminisztratív Csomag

Fókuszálj a növekedésre, én kezelem a háttérmunkát!
A csomag célja, hogy vállalkozásod gördülékenyen működjön, miközben te az üzletfejlesztésre koncentrálhatsz. Professzionális, rendszeres támogatást nyújtok ügyfélszolgálati és adminisztratív területen.

Mit tartalmaz a csomag havidíjért?

  • Ügyfélkapcsolattartás: e-mailek és telefonhívások kezelése, ügyfelekkel és partnerekkel történő professzionális kommunikáció.

  • Dokumentum- és táblázatkészítés: Excel és Word dokumentumok létrehozása, szerkesztése és formázása.

  • Szövegírás és szerkesztés: hivatalos levelek, rövid üzleti szövegek javítása, átfogalmazása.

  • Iratkezelés: dokumentumok rendszerezése, iktatása, átlátható struktúra kialakítása.

  • Fordítás: magyar, angol és német nyelvű szövegek fordítása, nyelvhelyességi ellenőrzéssel.

  • Prezentációk készítése: letisztult, vizuálisan vonzó diák üzleti vagy oktatási célokra.

  • Ad hoc adminisztráció: előre nem látható, mindennapi adminisztratív teendők rugalmas elvégzése.

Kinek ideális?

  • Vállalkozóknak, akik nem akarnak a papírmunkába fulladni.

  • Cégek vezetőinek, akik asszisztensi támogatásra szorulnak.

  • Szakembereknek, akiknek fontos a precíz adminisztráció és a gyors ügyfélkommunikáció.

70 000 Ft