Személyi asszisztencia csomag

Szolgáltatás leírása

A személyi asszisztencia csomag azoknak a vállalkozóknak és kisvállalkozásoknak készült, akik szeretnék, hogy a mindennapi adminisztráció, ügyintézés és szervezés zökkenőmentesen menjen, miközben saját idejüket a stratégiai feladatokra fordíthatják. A csomag átfogó támogatást nyújt, és segít, hogy a vállalkozás napi működése gördülékeny és hatékony legyen.

Mit tartalmaz

Naptár- és időmenedzsment:
Találkozók, megbeszélések és határidők kezelése, emlékeztetők és előkészítés a zökkenőmentes napi működés érdekében.

E-mail és kommunikáció kezelése:
Bejövő levelek és üzenetek átvizsgálása, fontossági sorrend szerinti kezelése, gyors és udvarias válaszadás az előre meghatározott irányelvek szerint.

Adminisztráció és dokumentumkezelés:
Számlák, megrendelések, riportok és egyéb dokumentumok rendszerezése, előkészítése, nyomon követése.

Kisebb projektmenedzsment feladatok:
Kapcsolattartás beszállítókkal, ügyfelekkel, egyszerűbb feladatok delegálása, határidők figyelése.

Rendszeres konzultáció:
Havi megbeszélés a feladatok áttekintésére, priorizálásra és a következő hónap tervezésére.

Eredmény

A csomag igénybevételével a vállalkozó több idejét fordíthatja stratégiai feladatokra, miközben a napi adminisztráció és ügyintézés zökkenőmentesen zajlik. Az asszisztens folyamatosan támogatja a vállalkozás működését, csökkenti a stresszt és növeli a hatékonyságot.

Időtartam

Havi személyi asszisztencia, szükség esetén rugalmas időbeosztással.

75 000 Ft