Szatmári Krisztina Anita - Partnerprogram

Szatmári Krisztina Anita 

A rendezettség luxusa – a te titkos fegyvered. 

Bemutatkozás

Virtuális asszisztensként a hatékonyságra, precizitásra és logikus problémamegoldásra építek. Gyorsan átlátom a folyamatokat, rendszerezem a feladatokat, és olyan megoldásokat kínálok, amelyek időt és energiát takarítanak meg ügyfeleimnek. Munkámban az alaposságot és a rugalmasságot ötvözöm: a célom, hogy neked kevesebb legyen a teendőd, miközben biztos lehetsz a gördülékeny háttértámogatásban. 

Szakmai fókusz

Vállalkozói támogatás – azon ügyfeleim számára, akik Ausztria felé terjeszkednének, vagy kitelepülnének vállalok tanácsadást, tolmácsolást, piackutatásokat, konkurenciaelemzést. Emellett kifejezetten vonzanak a kreatív jellegű feladatok, ezért a social media menedzsment területe is kiemelt érdeklődési körömbe tartozik.


Miben vagyok a legerősebb

  • Erős kommunikációs készség és jó szervezőképesség.

  • Logikus, gyors gondolkodás és precizitás.

  • Vezetői tapasztalat: felelősségteljes projekt- és csapatkezelés.

  • Folyékony német és angol nyelvtudás (többek közt tolmácsolás, profi e‑mail kezelés).

Szolgáltatások

  • Vállalkozói támogatás (adminisztráció, ügyfélkezelés, kilépés/terjeszkedés Ausztria irányába: tanácsadás, tolmácsolás, piackutatás).

  • MS Office és adatbázis-kezelés — frissítés, rendszerezés, kimutatások készítése.

  • Közösségi média menedzsment — posztolás, tartalomsegédlet, alap riportok.

  • E-mail- és naptárkezelés — bejövő levelek kezelése, ajánlatok fogadása, időpont-egyeztetések.

  • Projekt- és eseményszervezés — meetingek, tréningek, üzleti utazások, rendezvények koordinálása.

  • Piackutatás és riportkészítés — konkurenciaelemzés, célközönség felkutatása, kérdőívek készítése és elemzése.

  • Kiemelt erősségek és tapasztalat 

  • Több év vezetői tapasztalat retail / üzletvezetés területen, ami megbízható feladat- és döntéskezelést biztosít.

  • Gyorsan és rendszerezetten dolgozom; a határidőket tartom vagy korábban végzem el a feladatokat

  • Szakmai fókusz: vállalkozások adminisztratív, piackutatási és német piacra irányuló támogatása.

  • Munkastílusom

    Fegyelmezett, gyors és pontos. Szeretem a jól strukturált folyamatokat, de rugalmasan kezelem a váratlan helyzeteket is.

    A mottóm

    "A jövőd attól függ, hogy mit teszel érte ma."


    Szabad kapacitásom

    Jelenleg heti 25–30 óra együttműködést tudok vállalni; hosszú távú, megbízható partnerségre törekszem. Törekszem rá, hogy ügyfeleimnek kevesebb legyen a teendője — rugalmasan, de pontosan dolgozom. 


    Ismerj meg itt

    Folyékonyan beszélek német és angol nyelven is

    Fontosnak tartom, hogy tudják, hogy a német és az angol nyelvet folyékonyan beszélem, ezeken a nyelveken is szívesen vállalok munkákat, angolul inkább emailezést, németül akár tolmácsolást is.

    Hogyan szeretném, hogy rám emlékezzenek?

    Önmagamról olyan pozitív képet szeretnék kialakítani ügyfeleimben, mely tükrözi a megbízhatóságomat, a pontosságomat és azon tapasztalataimat, amelyek megkönnyítik a munkájukat.

    A vállalkozásom célja  

    Vállalkozásom célja, hogy ügyfeleimet a tőlem telhető legmagasabb szinten támogassam saját céljaik elérésében és folyamataik optimalizálásában, ezzel levéve a terhet a sokszor egyébként is stresszes vállalkozói mindennapokról. Az eredmény: hatékonyabb működés, tisztább stratégia, kiszámíthatóbb növekedés.


    A szlogenem

    A rendezettség luxusa – a te titkos fegyvered.


    Ha szeretnél velem együtt dolgozni, írj e-mailt, keress a közösségi oldalakon vagy kattints a lenti gombra, és máris visszakerülsz az ügyféloldalra, ahol megrendelheted a szolgáltatásaimat. – és beszéljünk arról, hogyan tudom segíteni a vállalkozásodat!