Szatmári Krisztina Anita - Partnerprogram

Szatmári Krisztina Anita
A rendezettség luxusa – a te titkos fegyvered.
Bemutatkozás
Virtuális asszisztensként a hatékonyságra, precizitásra és logikus problémamegoldásra építek. Gyorsan átlátom a folyamatokat, rendszerezem a feladatokat, és olyan megoldásokat kínálok, amelyek időt és energiát takarítanak meg ügyfeleimnek. Munkámban az alaposságot és a rugalmasságot ötvözöm: a célom, hogy neked kevesebb legyen a teendőd, miközben biztos lehetsz a gördülékeny háttértámogatásban.
Szakmai fókusz
Vállalkozói támogatás – azon ügyfeleim számára, akik Ausztria felé terjeszkednének, vagy kitelepülnének vállalok tanácsadást, tolmácsolást, piackutatásokat, konkurenciaelemzést. Emellett kifejezetten vonzanak a kreatív jellegű feladatok, ezért a social media menedzsment területe is kiemelt érdeklődési körömbe tartozik.
Miben vagyok a legerősebb
Erős kommunikációs készség és jó szervezőképesség.
Logikus, gyors gondolkodás és precizitás.
Vezetői tapasztalat: felelősségteljes projekt- és csapatkezelés.
Folyékony német és angol nyelvtudás (többek közt tolmácsolás, profi e‑mail kezelés).
Szolgáltatások
Vállalkozói támogatás (adminisztráció, ügyfélkezelés, kilépés/terjeszkedés Ausztria irányába: tanácsadás, tolmácsolás, piackutatás).
MS Office és adatbázis-kezelés — frissítés, rendszerezés, kimutatások készítése.
Közösségi média menedzsment — posztolás, tartalomsegédlet, alap riportok.
E-mail- és naptárkezelés — bejövő levelek kezelése, ajánlatok fogadása, időpont-egyeztetések.
Projekt- és eseményszervezés — meetingek, tréningek, üzleti utazások, rendezvények koordinálása.
Piackutatás és riportkészítés — konkurenciaelemzés, célközönség felkutatása, kérdőívek készítése és elemzése.
Kiemelt erősségek és tapasztalat
Több év vezetői tapasztalat retail / üzletvezetés területen, ami megbízható feladat- és döntéskezelést biztosít.
Gyorsan és rendszerezetten dolgozom; a határidőket tartom vagy korábban végzem el a feladatokat
Szakmai fókusz: vállalkozások adminisztratív, piackutatási és német piacra irányuló támogatása.
Munkastílusom
Fegyelmezett, gyors és pontos. Szeretem a jól strukturált folyamatokat, de rugalmasan kezelem a váratlan helyzeteket is.
A mottóm
"A jövőd attól függ, hogy mit teszel érte ma."
Szabad kapacitásom
Jelenleg heti 25–30 óra együttműködést tudok vállalni; hosszú távú, megbízható partnerségre törekszem. Törekszem rá, hogy ügyfeleimnek kevesebb legyen a teendője — rugalmasan, de pontosan dolgozom.
Ismerj meg itt
Folyékonyan beszélek német és angol nyelven is
Fontosnak tartom, hogy tudják, hogy a német és az angol nyelvet folyékonyan beszélem, ezeken a nyelveken is szívesen vállalok munkákat, angolul inkább emailezést, németül akár tolmácsolást is.
Hogyan szeretném, hogy rám emlékezzenek?
Önmagamról olyan pozitív képet szeretnék kialakítani ügyfeleimben, mely tükrözi a megbízhatóságomat, a pontosságomat és azon tapasztalataimat, amelyek megkönnyítik a munkájukat.
A vállalkozásom célja
Vállalkozásom célja, hogy ügyfeleimet a tőlem telhető legmagasabb szinten támogassam saját céljaik elérésében és folyamataik optimalizálásában, ezzel levéve a terhet a sokszor egyébként is stresszes vállalkozói mindennapokról. Az eredmény: hatékonyabb működés, tisztább stratégia, kiszámíthatóbb növekedés.
A szlogenem
A rendezettség luxusa – a te titkos fegyvered.

Kapcsolat
E-mail cím: szatmarikrisztinava@gmail.com
LinkedIn: Szatmári Krisztina - Virtuális asszisztens
Facebook: Szatmári Krisztina - Virtuális asszisztens

Ha szeretnél velem együtt dolgozni, írj e-mailt, keress a közösségi oldalakon vagy kattints a lenti gombra, és máris visszakerülsz az ügyféloldalra, ahol megrendelheted a szolgáltatásaimat. – és beszéljünk arról, hogyan tudom segíteni a vállalkozásodat!